Pazartesi 16.08.2010

Kia yeni model dopingiyle devler ligine dönecek

Anadolu Grubu bünyesindeki Çelik Motor, yenilenen modellerle hedef büyüttü. Kia'nın Türkiye distribütörü Çelik Motor'un genel müdürü Bora Koçak, yeni modellerin dopingiyle 2010'da 10 bin adetlik satışı aşacaklarını, 2011'de ise 15 binlik satış hedeflediklerini söyledi. Türkiye'de Kia'nın 2005'te 18 bin adet satış rakamına ulaştığını ama modellerin yüzlerinin eskimesiyle son 2 yıldır 5-6 bin adetlere düştüğünü belirten Koçak, "Özellikle 2011'de tümüyle yenilenecek Rio ve yeni Sportage ile eski gücümüze kavuşup yine en çok satan ilk 10 marka arasında yerimizi alacağız" dedi.

SUV'DA HEDEF LİDERLİK

2002'de satışa sundukları Sorento ile Türkiye'de 5 yıl üst üste SUV segmentinde lider olduklarını hatırlatan Koçak, şöyle konuştu: "Son yıllarda SUV segmentine giren yeni modellerle gücümüzü biraz kaybettik. Ama kompakt SUV segmentinin gelişmesi ve bu segmentte düşük vergi dilimine giren motora sahip uygun fiyatlı modellerin yoğun talebiyle işler yine değişti. Şimdi Sorento ile yakaladığımız bu başarıyı yeni Sportage ile yeniden elde etmek istiyoruz. Kia, SUV segmentindeki gücünü kısa bir aradan sonra yine gösterecek." Koçak yeni Sportage'nin Kia'nın bugüne kadar geliştirdiği en iyi modellerden biri olduğunu belirterek, "Audi ve VW'de büyük işlere imza atan Schreyer'in Kia'ya geçtikten sonra yüzde 100 imzası olan ilk model Sportage oldu. Slovakya'da üretilen yeni Sportage, Avrupa'da şimdiden büyük talep görüyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.