Salı 24.08.2010

Ford Kuga'ya otomatik şanzıman dopingi

Ford Kuga'nın otomatik şanzımanlı versiyonu satışa sunuldu. PowerShift, manuel vitesin dinamikliğini ve otomatik vitesin konfor özelliklerini biraraya getiren ve verimlilik esas alınarak tasarlanmış bir şanzıman teknolojisi. PowerShift'te klasik otomatik şanzımanlara göre çok daha yumuşak vites geçişleri ile maksimum sürüş keyfi yaşanıyor. Benzer çift kavramalı otomatik vites sistemlerine göre daha fazla verim ve yakıt ekonomisi sağlayan PowerShift teknolojisi, 140 bg'lik 2.0L dizel motorla müşterilerce hep şikayet edilen vites geçişlerindeki ani tork düşüşü yerine motor gücünü hissettiren bir sürüş sağlıyor. Kuga, pazardaki 2.0L otomatik şanzımanlı modeller arasında 100 km'de 6,8 litre yakıt tüketimi ile sınıf lideri yakıt ekonomisi sunuyor. Bunda hem manuel versiyondaki 136 bg'lik Euro4 motora göre parçalarının yüzde 50'den fazlası yeniden tasarlanmış yeni 140 bg'lik Euro5 motorun hem de PowerShift teknolojisinin katkısı var. Yeni araç, 179 g/km'lik CO2 emisyon seviyesi ile de 2.0L dizel otomatik versiyonlar içinde sınıfının lideri ve en çevreci teknolojiye sahip olanı. Satış fiyatı 72 bin 900 TL'den başlayan Kuga PowerShift, 3 farklı donanım seviyesi ile satılıyor. Giriş seviyesi olan Titanium'da ön ve arka park sensörleri, katlanabilen aynalar, yağmur sensörü, parçalı deri koltuklar, Sony müzik sistemi gibi pek çok özellik bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.