Salı 24.08.2010

Mitsubishi yeni modellerle daha da iddialı

Temsa Global'in Türkiye Distribütörlüğünü üstlendiği Mitsubishi, yeni modeller atağa geçiyor. Mitsubishi, Lancer Sportback modeli ve kompakt crossover segmentindeki aracı ASX'i kullanıcılarının beğenisine sunuyor Mitsubishi'nin 5 kişilik yeni kompakt crossover'ı ASX, 1.6 MIVEC motoru ve Euro 5 emisyonu ile çevreciliğini korurken ürettiği 117 beygirlik maksimum gücü ve 154 Nm torku ile dikkat çekiyor. Ayrıca ASX 'Auto Stop&Go' teknolojisine sahip. Bu sistem sayesinde ASX doğayı korurken üstün yakıt ekonomisi sunuyor. Yoğun trafikte beklerken veya kırmızı ışıkta durduğunda bu sistem motoru otomatik olarak durduruyor ve yakıt sarfiyatını minimuma indiriyor. 6 vitesli mekanik şanzımanla birlikte bu kombinasyon çevreye duyarlı ve daha verimli bir otomobil vaat ediyor. ASX; 9 hava yastığı, yokuş kalkış destek sistemi (Hill Start Assist System), ASTC (Aktif stabilite çekiş kontrol sistemi), acil durum stop sinyal sistemi (ESS) ve hız sabitleyici (cruise control) ile güvenirliğini kanıtlıyor. Mitsubishi Lancer Sedan modelinin ardından önümüzdeki aylarda yollara çıkacak olan Lancer Sportback 1.6 MIVEC motoruyla 100 km'de ortalama 5.9 litrelik yakıt tüketiyor. Darbeye karşı güçlendirilmiş RISE gövde yapısıyla Sportback, ASTC, EBD destekli ABS, Fren Destek sistemi ve 9 hava yastığını bir arada sunuyor. Kaslı yapısı ile de sportifliğini kanıtlayan Sportback'te, ön ızgara çerçevesi ve spoiler standart olarak sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.