Salı 24.08.2010

Yeni otolar yola çıkmaya hazır

Ağustosta 2011 model yılına geçen otomotiv sektörünü, yeni model heyecanı sardı. Ekimde düzenlenecek İstanbul Auto Show Fuarı'yla birlikte hızlanacak yeni model rüzgârı, gelecek yıl da devam edecek

ALFA ROMEO: İtalyan Alfa Romeo, 147'nin yerini alan yeni modeli Giulietta eylülden itibaren Türkiye'de yollara çıkacak.
ASTON MARTIN: İstanbul Auto Show'la birlikte Türkiye'ye giriş yapan markanın Rapide modeli ekimde satışa sunulacak.
AUDI: TT ağustosta satışa sunuldu. Markanın A7 modeli kasım ayında yollara çıkacak. Ayrıca yeni A1 modeli eylülde Türk otomobilseverlerin beğenisine sunulacak. Audi'deki bir başka yenilik ise ekimde satışa sunulacak A8 Long.
BMW: Tamamen yenilenen X3, kasım ayında Türkiye'ye gelecek.
CHEVROLET: Camaro ve Corvette gelecek yılın ilk yarısından itibaren satışa sunulacak. 2011'in ilk yarısında MPV modeli Orlando ve elektrikli Volt Türkiye'de yollara çıkacak. Ayrıca Aveo hatchback ve sedan modelinin yanı sıra Cruze'un hatchback versiyonu 2011 yılının ikinci yarısında satışa sunulacak.
CITROEN: Fransız üreticinin yenilenen modeli C4, ekimde satışa sunulacak.
FORD: Yeni nesil Focus 2011 yılı başından itibaren Türkiye yollarında olacak. Yenilenen C-Max, ekim ayında satışa sunulacak. Makyajlanan Mondeo'nun Türkiye'ye geliş tarihi ise ekim. Markanın ekimdeki bir başka yeniliği ise yenilenen S-Max olacak.
HYUNDAI: Markanın lüks modeli Genesis'in Coupe versiyonu kasımda gelecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.