Perşembe 10.02.2011 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 10.02.2011 14:01

Türkiye'de kaç Ferrari satıldı?

Ferrari, 2010 yılında tüm dünyada 6 bin 573 adet araç satışı gerçekleştirdi. Araçların 23'ü ise Türkiye'de satıldı. Bir önceki yıla göre yüzde 5'den daha fazla bir performansla satışlarını artıran ve tarihinin en yüksek satış sonucuna imza atarak rekor kıran Ferrari, özellikle California ve 458 Italia modelleriyle bu rakamı yakaladı. 2010 yılında ticari karını 303 milyon euro'ya yükselten İtalyan lüks spor otomobil üreticisi, yine geçtiğimiz yıl yüzde 7.9 artışla 1.9 milyar euro gelir elde etti. 2010 yılında Türkiye'de 23 adet Ferrari satışı gerçekleşirken, bu başarılı performansın içinde ise 11 adetlik 458 Italia ve 9 adetlik California satışı ön plana çıktı.
Ferrari, 2010 yılında bir önceki döneme göre satışlarını, yüzde 5'den fazla artırarak global çapta 6 bin 573 adet araç teslimatıyla büyük bir başarıya imza attı. 2008 yılında gerçekleştirdiği satış rekorunu 2010 yılında da geliştirerek tüm zamanların en iyi satış sonucuna ulaşan Ferrari, özellikle 458 Italia lansmanın tüm pazarlarda tamamlanması ve Ferrari California'nın istikrarlı satış başarısı ile tarihi sonuca ulaştı. Ferrari 458 Italia ve Ferrari California modelleri toplam satışların yüzde 87'sini oluştururken, sınırlı sayıda üretilen 599 GTO modeli de kusursuz bir satış performansı sergiledi. 2010 yılında ticari karını 303 milyon euroya yükselten İtalyan lüks spor otomobil üreticisi, yine geçtiğimiz yıl yüzde 7.9 artışla 1.9 milyar Euro gelir elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.