Giriş Tarihi: 13.6.2011

Bond'un aracı hızlı girdi

Lüks otomobil markası Aston Martin'in Türkiye performansı İngilizleri şaşırttı. Türkiye pazarına hızlı giriş yapan Aston, Martin 7 ay önce adım attığı pazarda büyük bir ilgiyle karşılaştı. Fiyatları 245 bin ile 555 bin euro arasında değişen modellere sahip Aston Martin, 7 ayda 21 adetlik satışla, Bentley, Ferrari, Maserati ve Lamborghini gibi ultra lüks markaların toplamı kadar araç sattı. Aston Martin Satış ve Satış Sonrası Direktörü Bill Donnelly, markanın kısa süredeki satış performansının etkileyici olduğunu söyledi. Türkiye'de iyi bir başlangıç yaptıklarını ifade eden Donnelly, "Türkiye bölgenin çok önemli bir pazarı. Çok seçici davrandık. 1.5 yıldır buraya gelip gidiyorum. Birçok Aston Martin kullanıcısıyla tanıştım. Gelişen bir pazar. Daha da büyüyeceğini düşünüyorum. Rakiplerimizi göz önüne aldığımızda daha iyi şeyler yapacağımızı düşünüyorum" diye konuştu.
'HEDEFİMİZİ AŞARIZ'
Aston Martin'in Türkiye distribütörü olan Borusan Otomotiv'in Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Biryıldız, yıl sonu satış hedefleri olan 22 adede 7 ayda neredeyse ulaştıklarını belirterek, "Ekim ayından bu yana 17 adetlik satış yaptık. Bu yılın 5 ayında ise 10 kişi Aston Martin sahibi oldu, 4 adet de ön satış yapıldı. Hedefimiz yıl sonunda 27-30'a çıkacak gibi gözüküyor" dedi. Aston Martin Genel Müdürü Faik Akkök de, 2007 yılında tüm dünyada 110 bin adet olan süper spor otomobil satışının 2010 yılında 50 bine düştüğünü belirterek, şunleri söyledi: "Yani 3 yılda yarı yarıya azaldı. Tekrar 110 bine ancak 2015 yılında ulaşılabileceği öngörülüyor. Türkiye'deki satışlar ortalamanın üzerinde arttı. Daha az bekleniyordu. Türkiye'de bu sınıfa giren otomobillerin, yani Bentley, Ferrari, Maserati, Lamborghini ve Aston Martin'in 5 aylık toplam satışı 28 adet. Biz 14 adetle ilk 5 ayda hepsinden fazla sattık."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.