Giriş Tarihi: 30.7.2011 14:54 Son Güncelleme: 30.7.2011 14:55

Ford'dan 15 milyon Fiesta

Ford Otosan'dan yapılan yazılı açıklamada, Fiesta'nın 2009 ve 2010 yıllarında Avrupa'da sınıfının en çok satan aracı olduğu açıklandı.

Ford Otosan'dan yapılan yazılı açıklamada, Fiesta'nın 2009 ve 2010 yıllarında Avrupa'da sınıfının en çok satan aracı olduğu, 2011'de de aynı başarıyı gösterme yolunda ilerlediği belirtilerek, Fiesta'nın Ford'un en önemli başarı hikayelerinden birisi olduğu kaydedildi.
Ford Fiesta'nın çekici tasarımı, pratikliği, verimliliği ve performansıyla beklentileri birbirinden farklı müşteri grupları için çekiciliğini sürdürerek tüm dünyadaki otomobil tutkunlarının kalbindeki özel yerini koruduğu ifade edilen açıklamada, şunlar belirtildi:
"İlk Ford Fiesta, İspanya'nın Valencia şehrinde 1976 yılında Ford'un dünyayı saran akaryakıt krizine yönelik sunduğu ekonomik ve pratik bir çözüm olarak pazara sunulurken, dönemin Avrupa'daki ve dünyadaki küçük sınıf otomobil ihtiyacına hızla cevap verdi.
Fiesta, Avrupa'da Valencia ve Köln şehirlerinde üretiliyor. Fiesta'nın ilk neslinin lansmanından bu yana otuz beş yıl ve altı jenerasyon geride kaldı.
Toplamda 15 milyon adet üretildi ancak Fiesta hala her yaştan otomobil kullanıcısı için pratiklik, şıklık ve performans anlamına gelmeye devam ediyor. Türkiye otomobil pazarında da Ford Fiesta 2009 yılından bugüne B HB segmentinde lider konumda yer alıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.