Pazartesi 26.12.2011

Volkswagen internette Jennifer Lopez'i solladı

Sosyal medyayı en iyi kullanan sektörlerin başında otomotiv geliyor. Buna en iyi örnek ABD'den geldi. ABD'de yayınlanan otomotiv reklamlarını internet üzerinden milyonlarca kişi izlediği ortaya çıktı. En fazla izlenen 5 reklam arasında Volkswagen'in The Force'u 63 milyon hitle ilk sırada yer alıyor. İkinci ise Jennifer Lopez'li Fiat 500 reklamı. Lopez'in klibi 27 milyon hit aldı. Chrysler'in reklamı 22 milyon, Kia'nın reklamı 13 milyon ve Bridgestone'nun reklamı ise 11.4 milyon izlendi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.