Giriş Tarihi: 6.03.2012 09:20 Son Güncelleme: 7.03.2012 17:57

Yeni modeller görücüye çıktı

82. Cenevre Otomobil Fuarı'nda yeni modeller görücüye çıkıyor.

Avrupa'daki mali krize rağmen otomotiv sektöründeki canlılık Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı'yla kendini gösterirken, 180 yeni modelinin tanıtımının yapılacağı fuarda 80 ülkeden 260 yakın katılımcı firma yeni konsept araçlarını sergileyecek. Çok sayıda gazetecinin ilgi gösterdiği fuarı 700 bin kişiden fazla otomobil severin ziyaret etmesi beklenirken, lüks spor otomobil sınıfının en başarılı modelleri ile otomotiv sektöründe tutku yaratmayı başaran Ferrari, 599 GTB Fiorano modelinin yerini alacak 740 beygirlik Ferrari F12berlinetta tanıtmaya hazırlanıyor.
82. Cenevre Otomobil Fuarı'nda; yeni Audi A3, Ford B-Max, Volkswagen Up, Fiat 500L, Nissan Invitation, MINI Clubvan, Bertone Nuccio, SUV sınıfında ilk üstsüz model Range Rover Evoque Convertible, Chevrolet Cruze SW, Hyundai i30 SW, Kia cee'd, Opel Moka, Skoda Citigo, elektrikli Renault Zoe, Dacia Lodgy, Isuzu D-Max, Mazda Takeri, Subaru BRZ, Toyota GT86, Citroen DS4 Racing Concept, Volvo'nun VW Golf, Ford Focus ve Renault Megane'a rakip olacak yeni modeli V40, Pininfarina'nın Cambiano konsepti ilk kez görücüye çıkacak.
Türk yapımı olan Karsan V1'in tanıtımına Türkiye'den Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan'ın yanı sıra Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün'ün katılması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.