Pazartesi 22.10.2012
Son Güncelleme: Pazar 21.10.2012

Fransızlar'ın kurtuluş umudu olduk

Fransız Peugeot ve Citroen yeni dönem büyüme stratejisini Türkiye'den başlattı. Yeni pazarların fethi için geliştirilen sedan modeller Türkiye'den dünyaya tanıtılacak

Anavatanı Fransa'da ve en büyük pazarları Güney Avrupa'da kan kaybeden PSA Grubu, (Peugeot ve Citroen) uluslararası pazarlarda büyüme stratejisinin merkezine Türkiye'yi oturttu. İki markanın globalleşme hedeflerini gerçekleştirmede motor görevi üstlenecek sedan modellerinin dünya prömiyeri 2 Kasım'da düzenlenen İstanbul Autoshow 2012'de yapılacak. Ayrıca, bu iki sedan model dünyada ilk kez Türkiye'de satışa sunulacak. Peugeot 301 ve Citroen C-Elysee Türkiye'nin ardından Orta ve Doğu Avrupa, Rusya, Ukrayna, Yunanistan, Mağrip, Ortadoğu, Körfez ve Afrika ile Güney Amerika gibi çok sayıda ülkede satışa sunulacak. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti, Auto Show 2012'nin Peugeot'nun başlattığı atağın kanıtlarını ortaya koyması açısından eşsiz bir fırsat oluşturduğunu söyledi.

301'LE HIZLANACAK
Peugeot'un marka stratejisi, ürün gamında yükseliş ve uluslararası büyüme olarak iki temel eksene dayanıyor. Auto Show 2012'de uluslararası büyüme stratejilerine destek olacak çok önemli bir ürünün dünya prömiyerini yapacaklarını söyleyen Bergeretti, "Yeni pazarları fethe çıkan, yeni sedan aracımız Peugeot 301 olacak. Bu araç, yeni pazarlar kazanmak için ürün geliştirme hedefimize mükemmel bir cevap veriyor. Söz konusu model uluslararası büyümemizi net olarak hızlandıracak" dedi.
MARKANIN LOKOMOTİFİ OLACAK
CItroen Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu, İstanbul Autoshow'da tanıtımının ardından satışa sunulacak C-Elysee'nin markanın en önemli global modeli olduğunu ifade etti. Modelin ilk olarak Türkiye'de satışa çıkarılmasının önemli olduğuna dikkat çeken Tatoğlu, şunları söyledi: "Bu yıl 31 bin 500 araç satıp, kendi rekorumuzu kıracağız. Bunda en büyük rolü C-Elysee üstlenecek. Bu modelin toplam satışının yüzde 10'u Türkiye'de gerçekleşecek. C-Elysee rüzgârı ile önümüzdeki yıllarda yüzde 5 pazar payı hedefine ulaşacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.