Son Güncelleme: Pazar 21.10.2012
Fransızlar'ın kurtuluş umudu olduk
Fransız Peugeot ve Citroen yeni dönem büyüme stratejisini Türkiye'den başlattı. Yeni pazarların fethi için geliştirilen sedan modeller Türkiye'den dünyaya tanıtılacak
301'LE HIZLANACAK
Peugeot'un marka stratejisi, ürün gamında yükseliş ve uluslararası büyüme olarak iki temel eksene dayanıyor. Auto Show 2012'de uluslararası büyüme stratejilerine destek olacak çok önemli bir ürünün dünya prömiyerini yapacaklarını söyleyen Bergeretti, "Yeni pazarları fethe çıkan, yeni sedan aracımız Peugeot 301 olacak. Bu araç, yeni pazarlar kazanmak için ürün geliştirme hedefimize mükemmel bir cevap veriyor. Söz konusu model uluslararası büyümemizi net olarak hızlandıracak" dedi.
MARKANIN LOKOMOTİFİ OLACAK
CItroen Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu, İstanbul Autoshow'da tanıtımının ardından satışa sunulacak C-Elysee'nin markanın en önemli global modeli olduğunu ifade etti. Modelin ilk olarak Türkiye'de satışa çıkarılmasının önemli olduğuna dikkat çeken Tatoğlu, şunları söyledi: "Bu yıl 31 bin 500 araç satıp, kendi rekorumuzu kıracağız. Bunda en büyük rolü C-Elysee üstlenecek. Bu modelin toplam satışının yüzde 10'u Türkiye'de gerçekleşecek. C-Elysee rüzgârı ile önümüzdeki yıllarda yüzde 5 pazar payı hedefine ulaşacağız."
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı