Pazartesi 22.10.2012 00:00

Opel ve Chevrolet birleşiyor

General Motor'un biri hızla yükselen, diğeri uzun süredir özellikle Avrupa'da sıkıntılı günler yaşayan iki markası Chevrolet ve Opel, Türkiye'de iki yıl önce ayırdıkları yollarını yeniden birleştirme kararı aldı. Henüz resmi olarak açıklanmayan, ancak yeni yıldan önce tamamlanması beklenen yeniden birleşme kararının zaten pek çoğu aynı olan bayi teşkilatını değiştirmesi beklenmiyor.
Ancak, markaların özellikle pazarlama, satış ve satış sonrası ekibinde konsolidasyona gideceği söyleniyor. GM'in son yıllarda Avrupa pazarında bile Opel'den daha iyi performans gösteren markası haline gelen Chevrolet, Türkiye'de de ciddi bir başarı yakaladı.
Opel ise her ne kadar Avrupa'da sıkıntılı günler geçiriyorsa da, Türkiye'de hep büyük satış yapanlar arasında yer aldı. Opel Türkiye'de 2011 yılında 54 bin 37 adetlik satış rakamına ulaşırken, Chevrolet de 23 bin 610 adetlik bir satış yakalamıştı.
Habertürk

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.