Opel ve Chevrolet birleşiyor
Ancak, markaların özellikle pazarlama, satış ve satış sonrası ekibinde konsolidasyona gideceği söyleniyor. GM'in son yıllarda Avrupa pazarında bile Opel'den daha iyi performans gösteren markası haline gelen Chevrolet, Türkiye'de de ciddi bir başarı yakaladı.
Opel ise her ne kadar Avrupa'da sıkıntılı günler geçiriyorsa da, Türkiye'de hep büyük satış yapanlar arasında yer aldı. Opel Türkiye'de 2011 yılında 54 bin 37 adetlik satış rakamına ulaşırken, Chevrolet de 23 bin 610 adetlik bir satış yakalamıştı.
Habertürk
EN SON HABERLER
- 1 Satılan 2 elektrikliden 1’i Togg T10X
- 2 Markayı gençleştirecek model
- 3 Yılın transferi gerçekleşti
- 4 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 5 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 6 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 7 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 8 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 9 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 10 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye