Perşembe 01.11.2012

Mazda6 yenilendi

Mazda, Auto Show 2012'de yeni Mazda6 modelinin Türkiye prömiyerine hazırlanıyor. Moskova Otomobil Fuarında sergilenen ve büyük ilgi gören Mazda6, Mazda CX-5'in ardından SKYACTIV ve KODO 'Hareketin Ruhu' tasarım dilini benimseyen yeni nesil Mazda araçlarının ikincisi olarak İstanbul'da ilk defa görücüye çıkacak. Dinamik performans ve tasarımdan çevresel performansa ve güvenliğe kadar Mazda ustalığının ve teknik uzmanlığının en iyi öğelerine sahip olan bu model yeni nesil Mazda ürün yelpazesinde önemli bir rol oynayacak. Fuarda Mazda standında sergilenecek Yeni Mazda6 Sedan SKYACTIV-G 2.5 benzinli motora sahip. SKYACTIV teknolojilerinin tümüne ve KODO - Hareketin Ruhu tasarım temasına sahip olan Mazda'nın yeni nesil ürünlerinin ikincisidir. Ayrıca, ileri düzey güvenlik teknolojilerine ve Mazda'nın eşsiz fren enerjisi rejenerasyonu sistemi i-ELOOP'a da sahiptir. SKYACTIV TEKNOLOJİSİ ile donatılan Mazda'nın SUV sınıfındaki aracı Mazda CX-5'de yeni Mazda6 ile birlikte sergilenen diğer önemli bir modelimiz olacak. SKYACTIV TEKNOLOJİSİ ve KODO tasarımının potansiyelinden tam olarak yararlanan bu iki modelimiz, "sürüş keyfini" yeni bir seviyeye taşımayı amaçlıyor. Yeni nesil araçların en üst modeli olarak Mazda6, CX-5'in başarısıyla oluşan ivmeye katkıda bulunarak Mazda için yeni bir dönemin kapılarını aralıyor. Mazda, Türkiye'de sergileyeceği modelleri Yeni Mazda6, SUV segmentinde fark yaratan modeli Mazda CX-5 ve Mazda2, Mazda3, Mazda5'in yanı sıra roadster sınıfının öncü ismi Mazda MX-5 ile Auto Show'da Japon mühendisliğinin eşsiz örneklerini sunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.