Cuma 02.11.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 02.11.2012 17:31

Nostalji, teknolojiyi solladı!

İstanbul Autoshow 2012 Fuarı'nda sergilenen klasik otomobiller, son model teknolojik arabaları gölgede bıraktı.
İstanbul Autoshow 2012 Fuarı, birbirinden eski araçlarla nostalji havası estirdi. Fuarda sergilenen 25 klasik araç, otomobil tutkunlarından büyük ilgi gördü. En eskisi 1932 model, en yenisi 1974 model olan araçlar, İstanbul Klasik Otomobilciler Derneği tarafından meraklılarıyla buluşturuldu.
İstanbul Klasik Otomobilciler Derneği Genel Sekreteri İlker Tayalı, "Bu yıl Autoshow'da yine yerimizi aldık. 25 klasik otomobilimizi İstanbullulara, tüm Türkiye'ye burada sergiliyoruz. Klasik otomobiller, teknolojiyi yenecek. O kadar iddialıyız. Çünkü burada bir nostaljiyi yaşatıyoruz. Hepimizin geçmişinde bu otomobiller var. Çoğumuz bunlarla büyüdü, babalarımız bunları kullandılar diye konuştu.
Klasik otomobillerin satılmadığını dile getiren Tayalı, "1932 Chevrolet ile başlayan bir araç sergimiz var ki bu en yeni olarak da 74 yılına kadar devam ediyor. Otomobiller kendi yıllarının en hit olmuş modelleri. İlgi çok yoğun. Bu otomobiller satılmıyor. Soran çok oluyor ama biz sivil toplum kuruluşuyuz. Bizim amacımız, bu otomobilleri yaşatmak dedi.
İŞTE NOSTALJİK OTOMOBİLLERİN GÖRÜNTÜLERİ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.