BMW hedefini tutturdu
Alman otomobil şirketi BMW, 2012 yılındaki hedefine ulaştı.
BMW Yönetim Kurulu Üyesi Friedrich Eichiner, Welt gazetesine yaptığı açıklamada, 2012 yılında hedeflerinin araç satışını artırmak olduğunu, buna da 1,8 milyon araç satarak ulaşmayı başardıklarını ifade etti.
BMW'nin gelecek yıl da satış sayılarını artırmak istediğini, ancak ekonomik çevrenin zorlaştığını belirten Eichiner, Avrupa'da 2013 yılında bu pazarda bir büyüme olacağını görmediğini, en iyi durumda bir durgunluk olacağını, ancak yeni araçları piyasaya süreceklerinden iyi bir başlangıç pozisyonuna sahip olduklarını kaydetti.
ABD'de araç piyasanın yüzde 5 oranında artabileceğini dile getiren Eichiner, BMW'nin Avustralya, Rusya, Kore ve Türkiye gibi orta büyüklükteki pazarlarda güçlü bir pozisyona geldiklerini ifade etti.
Eichiner, 2013 yılında Çin'de de satış oranlarının artmasını beklediklerini de vurguladı.
EN SON HABERLER
- 1 Satılan 2 elektrikliden 1’i Togg T10X
- 2 Markayı gençleştirecek model
- 3 Yılın transferi gerçekleşti
- 4 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 5 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 6 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 7 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 8 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 9 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 10 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye