Perşembe 27.12.2012 00:00

BMW hedefini tutturdu

Alman otomobil şirketi BMW, 2012 yılındaki hedefine ulaştı.

Alman otomobil şirketi Bayerische Motor Werk (BMW), 2012 yılında yaklaşık 1,8 milyon araç sattı.
BMW Yönetim Kurulu Üyesi Friedrich Eichiner, Welt gazetesine yaptığı açıklamada, 2012 yılında hedeflerinin araç satışını artırmak olduğunu, buna da 1,8 milyon araç satarak ulaşmayı başardıklarını ifade etti.
BMW'nin gelecek yıl da satış sayılarını artırmak istediğini, ancak ekonomik çevrenin zorlaştığını belirten Eichiner, Avrupa'da 2013 yılında bu pazarda bir büyüme olacağını görmediğini, en iyi durumda bir durgunluk olacağını, ancak yeni araçları piyasaya süreceklerinden iyi bir başlangıç pozisyonuna sahip olduklarını kaydetti.
ABD'de araç piyasanın yüzde 5 oranında artabileceğini dile getiren Eichiner, BMW'nin Avustralya, Rusya, Kore ve Türkiye gibi orta büyüklükteki pazarlarda güçlü bir pozisyona geldiklerini ifade etti.
Eichiner, 2013 yılında Çin'de de satış oranlarının artmasını beklediklerini de vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.