Cuma 11.01.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 11.01.2013 11:41

Peugeot Avrupa 4.'sü oldu

Peugeot Avrupa’da toplam pazarda en çok satış yapan 4. marka olmayı başardı.

Peugeot'nun 2012 yılında toplam dünya satışları 1 milyon 700 bin adet oldu. Peugeot'nun uluslararası pazarlardaki montajlı araç satışları ve pazar payı artmaya devam etti.

Genel olarak daralan Avrupa pazarında ve bunun aksine büyüyen uluslararası pazarlarda, Peugeot, 2012'de dünya çapında 1 milyon 700 bin adet montajlı ve CKD araç satışı kaydetti.
Peugeot Avrupa'da toplam pazarda en çok satış yapan 4. marka olmayı başardı. Avrupa dışındaki satışlar ise toplam satışların yüzde 44'ünü oluşturdu.
Peugeot 208, tüm dünyada toplam 221 bin adet satılırken Aralık ayında Fransa pazarında liderliğe oturdu.
İlk olarak Türkiye, ardından Orta ve Doğu Avrupa ve Cezayir'de pazara sunulan 301'in lansmanı ise başarılı oldu.
BEŞ PEUGEOT'DAN BİRİ "LÜKS" MODEL
2012'de, 279 bin adet ile Peugeot'nun dünya çapındaki "lüks" model satışları toplam montajlı araç satışlarının beşte birini oluşturdu.
Özellikle Avrupa ve Çin'deki HYbrid4 versiyonları dahil 508 satışları 121 bin adet oldu; 3008 / 3008 HYbrid4 SUV 109 bin müşteriyi çekerken 2012 ilkbaharında lansmanı yapılan 4008 SUV'un 9 bin adedi teslim edildi. Sportif RCZ coupe de kendi payına 11 bin adet satıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.