Cuma 11.01.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 11.01.2013 12:07

Volvo ve Renault birleşti

Ticari araç sektörünün iki öncü markası Volvo Trucks ve Renault Trucks, yeni yapılanmaya giderek güçlerini birleştirdi.

Ticari araç sektörünün iki önde gelen markası Volvo Trucks ve Renault Trucks, ekonomik yapısı ve lojistik sektöründe artan potansiyeli ile Türkiye'nin tüm ağır ticari araç üreticileri için stratejik bir öneme sahip olduğunu dikkate alarak, yeni bir yapılanmaya gitti ve Türkiye'de güçlerini birleştirdiklerini açıkladı.

Düzenlenen basın toplantısında birleşme sürecini değerlendiren EMEA Bölgesi Volvo Group Trucks'ın Türkiye'den sorumlu Başkan Yardımcısı Mete Büyükakıncı, uluslararası nakliye, yurtiçi dağıtım, inşaat gibi lokomotif sektörlerin çözüm ortağı olan dünyanın lider ticari araç üreticileri Volvo Trucks ve Renault Trucks'ın son 12 yıldır Volvo Group çatısı altında ayrı organizasyonlar olarak ancak aynı kurumsal kültür ile faaliyetlerine devam ettiklerini söyledi. Büyükakıncı, bu yeni yapılanma ile Türkiye'nin de dahil olduğu, stratejik bir öneme sahip olan EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesinde Volvo Trucks ve Renault Trucks, Volvo Group Trucks çatısı altında müşterilerine sundukları geniş ürün yelpazesi ve kapsamlı çözümler ile lider bir servis ağı yaratmayı hedeflediğini vurgulayarak "Bu iki marka, yeni bir yapılanma ile hizmet ağlarını birleştirerek ağır ticari araç sektöründe önemli bir sinerji yaratacak" dedi.
-"BU BİRLEŞME GENEL BİR BÜYÜME STRATEJİSİNİN PARÇASIDIR"-

Mete Büyükakıncı birleşmenin amacını,şu sözlerle açıkladı: "Oluşturulan ortak enerji ile daha da güçleneceğiz. Varlığımızı daha karlı ve kalıcı bir şekilde devam ettireceğiz. Genel büyüme stratejimize lider servis ağımızla yön vereceğiz.Bu birleşme sonucunda tüm Türkiye sathına yayılmış, müşterisine daha da yakın, daha da güçlü bir hizmet ağına sahip olacağız.Böylesi bir gelişme, doğal olarak iki markanın da satışlarını ve pazar paylarını büyütmelerine katkı sağlayacak."
Büyükakıncı, dünya genelinde Volvo Trucks ve Renault Trucks dışında Mack Trucks, Eicher, UD Trucks markalarını çatısı altında bulunduran Volvo Group Trucks, Türkiye'nin de dahil olduğu bir çok ülkede hizmet ağını birleştirerek gerçekleştirdiği yapılanmasıyla genel bir büyüme stratejisi izlediğini belirterek, "Yeni stratejik yapılanma ile pazar hakimiyetini güçlendirecek ve daha kapsamlı hizmet sunacak olan Renault Trucks ve Volvo Trucks, Volvo Group Trucks adı altında birleşecek. Yaklaşık bir yıldır birleşme çalışmaları devam ediyordu. Volvo Group olarak yeni uygulamaya Ocak 2013 itibariyle geçmiş olduk" diye konuştu.
-DAHA GENİŞ ÜRÜN YELPAZESİ-

Müşteri beklentilerinin her geçen gün farklılaşarak arttığının altını çizen EMEA Volvo Group Trucks'ın Türkiye'den sorumlu Başkan Yardımcısı Mete Büyükakıncı şunları söyledi:
"Müşterilerimizin karşı karşıya kaldıkları pazar gerçekleri biz üreticilere yansıyor ve planlamalarımıza yön veriyor. İki hizmet ağının birleşmesi için aldığımız bu önemli stratejik karar tamamıyla müşterilerine en iyi hizmeti sunan; kendisini müşterilerinin yatırım ortağı olarak gören; onların işletme maliyetlerini en aza indirmeyi birinci önceliği haline getirmiş bir grup olmamızdan kaynaklanmaktadır. Yeni yapılanmamızın en büyük hedefleri, müşterilerimize daha geniş ürün yelpazesi, kapsamlı çözümler ve lider servis ağı hizmeti sunabilmektir. Bu sayede müşterilerimize öncelik verebilme kabiliyetimizi arttırarak onları kendi alanlarında daha da güçlü ve karlı kılabilmeyi hedefliyoruz."
-"TÜRKİYE STRATEJİK AÇIDAN ÖNEMLİ"-

Her geçen gün güçlenen ekonomik yapısı ve lojistik sektöründe artan potansiyeli ile Türkiye'nin tüm ağır ticari araç üreticileri için stratejik bir öneme sahip bulunduğunu belirten Büyükakıncı "Yüksek hacmi ile Avrupa pazarları arasında önemli bir yere sahip olan Türkiye pazarının yoğun rekabet ortamı bu birleşme ile daha da dinamik hale gelecek.Ayrıca, Volvo Group'un hizmet verdiği sektörler göz önünde bulundurduğunda Türkiye, grubun başarı beklentisinin yüksek olduğu bölgelerden biri olarak ön plana çıkacak. RenaultTrucks ve Volvo Trucks'ın hizmet ağlarının birleşmesi sayesinde Volvo Group, Türkiye pazarında gücünü daha iyi kullanabilecek ve pazardaki rekabete farklı bir denge getirecek"diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.