Pazartesi 18.02.2013

Türkler ‘OK’ demeden üretim yapamıyor

Ford Motor'un Brezilya, İspanya ve ABD'de üreteceği üç modelin onayını Türkler veriyor. Haziranda Valencia'da devreye girecek yeni Transit Connect, Brezilya'daki bantlardan inecek yeni Cargo kamyon ile Kansas'ta üretilmeye başlanacak markanın efsane ticari aracı Transit, Türk mühendislerin izni ile yollara çıkacak. Bir başka deyişle yeni modellerin düğmesine Türkler basacak. Türk otomotivinin çağ atladığını anlatan Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün, geldikleri son noktayı şöyle anlattı:
TÜRK MÜHENDİSLER ONAYLIYOR
"Ford'un ticari araç üretim merkezi, en büyük 3 Ar-Ge merkezinden biriyiz. Transit Connect'ten, Transit'e birçok modeli Gölcük fabrikamız geliştirdi. Bu araçların tasarım ve mühendislikleri Ford Otosan'ın Ar-Ge'sine ait. Bu araçların farklı ülkelerdeki üretim süreçlerine Ford Otosan dahil. Ford Otosan'ın mühendisleri araçlar üretilinceye kadar diğer fabrikalara yardımcı oluyor. Üretim iznini, onayını veriyor. Bir anlamda otomotivin 'son ütücüsü' olduk."
Fiesta Ford'un en çok satan modeli
Pazara sunulduğu 1976'dan bugüne dünya çapında 15 milyon adetten fazla satışa ulaşan ve Avrupa'da segmentinin en çok tercih edilen modeli unvanına sahip Fiesta, yenilendi. Fiesta'nın 6'ncı nesli 31 bin 795 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Ford Otosan'ın 2012'de toplam araç satışlarının yüzde 20'si, binek araç satışlarının ise yüzde 46'sı Fiesta oldu. 2012'de 21 bin 571 adet Fiesta satıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.