Salı 19.02.2013 00:00

Kia'dan çok farklı tasarım

Chicago Otomobil Fuarı, çoğu zaman Detroit'in gölgesinde kalsa da, bu durum markaların yeniliklerini ilk kez burada tanıtmalarına engel değil. Tıpkı Kia'da olduğu gibi.
Tasarımıyla öne çıkan markalardan biri haline gelen Kia, Chicago Otomobil Fuarı'nda bunu destekleyen iki yeniliğe imza attı. Bunlardan ilki olan Cross GT'de söz konusu olan 4.897 mm uzunluğunda bir crossover konsepti. Sorento'nun üzerine konumlandırılacak olan yeni bir modelin ipuçlarını sunan konseptte dar farlar yüz ifadesini oluştururken, arka bölüm konseptin kuşkusuz en orijinal yanı. Hibrid motor sistemi 400 HP gücünde olan konseptte 4 tekerlekten çekiş görev yaparken, arka kapılar geriye doğru açılıyor. Bir konsepte yakışacak ışıltıdaki kokpit sürücüyü sararken, 4 kişilik kabinde, yolcular havada asılı gibi duran koltuklarda seyahat ediyorlar. Bir konsept olduğu için uçuk ve geleceğe dair fikirlerle yüklü olan Cross GT konseptinin yanında Kia, bir de seri üretim bir yeniliği sahneye çıkardı. Türkiye'de Cerato olarak tanıdığımız Forte'nin 5 kapılı hatchback versiyonu ilk kez Chicago'da sergilendi. Cee'd'i hatırlatan tasarımıyla dikkat çeken Forte HB'de 2.0 lt 173 HP atmosferik benzinli ile, cee'd için kısa bir süre önce tanıtılan 1.6 lt benzinli turbo da sunuluyor

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.