Son Güncelleme: Pazar 17.03.2013 14:50
Dünyanın en değerlisi
Marka değerlendirme ve pazarlama ajansı Brand Finance, dünyanın en değerli otomotiv markasını seçti.
Brand Finance İcra Kurulu Başkanı David Haigh, Toyota'nın müşteri memnuniyetine verdiği önemin en değerli marka olmasında büyük etken olduğuna dikkat çekerek "Toyota müşteri güvenini yeniden inşa etmek ve bu konudaki itibarını geliştirmek için çok çalıştı. Bunu genç nüfusa hitap eden şık yeni dizayn anlayışı ve reklam kampanyalarıyla da ortaya koydu" dedi.
Brand Finance 2013 raporunda Toyota'nın yüzde 6'lık değer artışıyla 26 milyar dolarlık marka değerine ulaştığı da belirtildi. Ajans ayrıca, Toyota'nın puanını da AA+ seviyesine yükselterek, markanın güçlü konumunu pekiştirdi.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı