Nissan'a "Süper Marka" ödülü
Nissan, dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren bağımsız marka değerlendirme şirketi Superbrands International tarafından gerçekleştirilen "Süper Markalar - Superbrands" isimli araştırmada yer alarak ödülün sahibi oldu.
Dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren bağımsız marka değerlendirme şirketi Superbrands International tarafından 1992 yılından bu yana 87 ülkede düzenlenen ve iki yılda bir gerçekleştirilen "Süper Markalar - Superbrands" isimli araştırmada Türkiye'nin 2012 Süper markaları belirlendi. Türkiye'deki 1089 marka arasından seçilen 159 marka arasında Nissan da yer aldı.
Süper marka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri de göz önüne alındı.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı