En değerli otomobil markası
Raporda ilk sırayı alan Toyota'nın marka değeri de yüzde 12 artarak 24,5 milyar dolara yükseldi. Toyota ayrıca otomotiv sektöründe en çok büyüyen markalardan biri olmayı da başardı. Toyota, BrandZ raporunun yayınlanmaya başladığı 2006 yılından bu yana 6. kez birinci sırada yer aldı. Raporda ayrıca, Toyota'nın küresel satışlarının 2012 yılında yüzde 22,6 oranında aratarak 9,75 milyon adete ulaştığı kaydedildi.
BrandZ raporunda; Toyota'nın 5 milyon adeti geçen 12 farklı hibrit modelinin satışlarında meydana gelen artışların gelen bu başarıda büyük rol oynadığına dikkat çekildi. Millward Brown tarafından yapılan araştırmayla en değerli 100 global marka için 30 ülkede 2 milyon kişinin katılımlıyla elde edilen sonuçlar; BrandZ'in finansal analiz ve iş performansı sonuçlarının değerlendirilip birleştirilmesiyle ortaya çıkıyor.
EN SON HABERLER
- 1 Satılan 2 elektrikliden 1’i Togg T10X
- 2 Markayı gençleştirecek model
- 3 Yılın transferi gerçekleşti
- 4 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 5 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 6 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 7 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 8 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 9 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 10 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye