Pazar 26.05.2013 00:00

En değerli otomobil markası

Toyota, 2013 BrandZ en değerli 100 küresel marka raporunda tüm otomobil markalarını geride bırakarak "en değerli otomotiv markası" seçildi.
Raporda ilk sırayı alan Toyota'nın marka değeri de yüzde 12 artarak 24,5 milyar dolara yükseldi. Toyota ayrıca otomotiv sektöründe en çok büyüyen markalardan biri olmayı da başardı. Toyota, BrandZ raporunun yayınlanmaya başladığı 2006 yılından bu yana 6. kez birinci sırada yer aldı. Raporda ayrıca, Toyota'nın küresel satışlarının 2012 yılında yüzde 22,6 oranında aratarak 9,75 milyon adete ulaştığı kaydedildi.
BrandZ raporunda; Toyota'nın 5 milyon adeti geçen 12 farklı hibrit modelinin satışlarında meydana gelen artışların gelen bu başarıda büyük rol oynadığına dikkat çekildi. Millward Brown tarafından yapılan araştırmayla en değerli 100 global marka için 30 ülkede 2 milyon kişinin katılımlıyla elde edilen sonuçlar; BrandZ'in finansal analiz ve iş performansı sonuçlarının değerlendirilip birleştirilmesiyle ortaya çıkıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.