Pazartesi 03.06.2013

'Peugeot pazarı ikiye katladı'

Peugeot otomotiv pazarındaki hareket ve yeni modellerin dopingiyle hedef büyüttü. Bu yılın ilk dört ayında pazardan hızlı büyüyen Fransız markası 2013 hedeflerini revize etti. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti, "2012'de satışlarda sıkıntı yaşamıştık. O günler geride kaldı. Muazzam ilerleme kaydettik. Satışlarımız 2'ye katlandı" dedi.
'HEDEFİMİZİ YÜKSELTTİK'
Yılın ilk dört ayında binek araç ve hafif ticari araç toplam pazarının yüzde 14, Peugeot'nun ise yaklaşık yüzde 26 ile pazardan iki kat fazla büyüdüğünü söyleyen Bergeretti, pazar paylarının da bu dönemde yüzde 3.8'den yüzde 4.3 çıktığını ifade etti. Peugeot'nun büyümesinde yeni modellerin büyük katkısı olduğunu anlatan Bergeretti, şunları söyledi: "Peugeot 301 sedan satışları çok iyi gidiyor. Bugüne kadar 5 bin 350 adet satış gerçekleştirdik. Yıl sonunda satış hedefimiz 10 bin adetti. 12 bin adetlere ulaşabiliriz. Ekonomideki canlılıkla birlikte 830bin adetlik planlanan satış içerisinde Peugeot olarak 34 bin adetlik hedefimiz vardı. Bunu 35 bin 700 'e çıkararak revize ettik."
GTİ EFSANESİ YENİDEN BAŞLIYOR
Peugeot 208, sportif B segmentine hızlı giriyor. 208 GTi bu sportif segmente konfor, çok yönlü kullanım ve iç mekan genişliği gibi nitelikler getiriyor. Bir yılda 10 bin adet satış rakamı hedeflenen Peugeot 208 GTi, Türkiye'de 57 bin 900 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.