Perşembe 06.06.2013 00:00

Hyundai'den doğa dostu modeller

Hyundai, "Dünya Çevre Günü"nü bütün bir yıl kutlayacak.

Hyundai'den yapılan açıklamaya göre, şirket "5 Haziran Dünya Çevre Günü" ile birlikte doğaya olan duyarlılığını yıl sonuna kadar sürdüreceği aktivitelerle ve doğa dostu modelleri ile destekleyecek. Düşük yakıt tüketimiyle birlikte, karbon emisyonu ve sera gazı etkilerinin azaltılması vurgulanacak. Bu çalışmanın dünya çapında da etkili olması bekleniyor. Hyundai müşterilerine markanın çevreci bakış açılı sloganı olan "Go Green with Hyundai logolu ürünler dağıtacak ve "Çevreci Sürüş Teknikleri eğitimi tecrübeli Hyundai personeli tarafından verilmiş olacak.
Çevreci bakış açısı ile hazırlanmış, 10 noktadan kontrol hizmeti, tüm Hyundai modelleri için ücretsiz olarak yıl sonuna kadar 81 Hyundai Yetkili Servisi'nde yapılacak. Bu hizmet sayesinde Hyundai sahipleri, araçlarını daha çevreci bir hale getirebilecek.
Ayrıca Hyundai, "10 yılda 10.000 ağaç sloganıyla çıktığı yolda "Hyundai Assan Hatıra Ormanı Ağaç Dikme Etkinliklerine de ara vermeden devam ediyor. 2008 yılından bu yana İzmit Alikahya ve Körfez bölgelerinde dikilen ağaç sayısı 6 bin adede ulaştı. Hyundai Assan, 10 bin ağacın dikimi tamamlandığında yeni projeleriyle birlikte çevrenin korunmasına katkı sağlayıp ağaçlandırma faaliyetlerini sürdürecek. ISO 14001 Çevre Yönetim Belgesi'ne sahip olan Hyundai Assan İzmit Fabrikası, Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği tarafından 2013 Yılı Çevreci Tesis Ödülü'ne de layık görülmüştü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.