Cumartesi 15.06.2013 00:00

Türkiye'nin en çok satan aracı

Ford B-MAX Avrupa'da ve Türkiye'de segmentinin lideri oldu. 19 Avrupa ülkesinde %15,3 pazar payı ile liderliğe ulaşan B-MAX, Türkiye'de ile %46'lık pay ile segmentinin lideri konumunda.
Polk verilerine göre, Ford B-MAX, yılın ilk çeyreğinde 19 Avrupa ülkesini kapsayan %15,3'lük pazar payı ile sınıfında lider konuma yükseldi. B-MAX Türkiye'de de Mayıs ayı sonu itibariyle yüzde 46'lık pazar payıyla sınıfının en çok satan aracı oldu.
Tüketicilerin yarıdan fazlası B-MAX'in Titanium modelini tercih ederken, Türkiye pazarında özellikle benzinli otomatik ve dizel modellere ilgi yüksek.
B-MAX ürün gamında sunulan; araç içerisinde sesli komutlarla bir çok sistemi kumanda etmeyi sağlayan, cep telefonuna gelen SMSleri okuyan ve kaza durumunda 112 acil yardım birimlerini lokal dilde otomatik olarak arayan Ford SYNC sistemi ile birlikte 2012 & 2013'de üst üste yılın motoru ödüllü 1.0 litre EcoBoost benzinli motor kullanıcıların tercihlerinde önemli pay aldı.
B-MAV sınıfında yer alan Ford B-MAX'ta, ön ve arka kapıların arasında bulunan B sütununun güvenlikten en ufak bir ödün vermeden ön ve arka kapıların içerisine entegre edilmesiyle yeni bir gövde tasarımı sunuluyor.
EuroNCAP çarpışma testlerinden 5 yıldız alan Ford B-MAX, bulunduğu sınıfta EuroNCAP Advanced ödüllü "Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi"ni sunan ilk araç olma özelliğine de sahip.
Yeni Ford B-MAX'in benzinli motor ürün gamında 90PS güce sahip 1.4 litre ve 105PS güç üreten 1.6 litre Duratec motorlar ile ödüllü 1.0 litre EcoBoost 120PS güce sahip motor yer alıyor. B-MAX'te dizel motor olarak ise 95PS güç sunan 1.6 litre TDCi ve 75PS'lik 1.5 litre TDCi motorlar yer alıyor. 1.6 litrelik motor, 6 ileri otomatik Powershift şanzıman ile sunulurken diğer motor seçenekleri 5 ileri manuel vitesle satışa sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.