Cuma 04.10.2013 00:00

Yeni Peugeot 308 Türkiye yolunda

Yeni Peugeot 308 HB 2014'te Türkiye pazarında yer alacak.

Peugeot tasarımcıları ve mühendisleri tarafından tasarımı tamamlanan yeni Peugeot 308 hatchback (HB) 2014 yılının başında Türkiye pazarına sunulacak.
Peugeot açıklamasına göre, firma tasarımcıları ve mühendisleri, yalın ve modern hatlara sahip yeni Peugeot 308 HB'i tasarladı. Yeni modüler platform EMP2 (Efficient Modular Platform 2) sayesinde, Peugeot 308'e kompakt boyutlar ve hafifletilmiş bir ağırlık kazandırıldı.
Yenilenen Peugeot 308'le rekor seviyede CO2 emisyonları ve yakıt tasarrufuyla yeni bir sürüş deneyimi sunulurken, araç yalın iç mekanı ve Peugeot i-Cockpit adı verilen yenilikçi kokpitiyle keyifli bir sürüş imkanı sağlıyor.
Frankfurt Otomobil Fuarı'nda dünya prömiyerinde tanıtılan ve satışı 12 Eylül 2013 günü Fransa'da başlayan aracın Türkiye'de 2014 yılının başında pazara sunulması planlanıyor. Ayrıca yeni Peugeot 308 uluslararası pazarlara satışa yönelik olarak ileri vadede Çin'de de üretilecek.
Avrupa pazarında satışların üçte birini temsil eden stratejik C segmentinde yer alan araç, yeni müşteriler kazanmak için tasarım, sürüş deneyimi, verimlilik ve kalite gibi 4 önemli temaya dayanan tasarımıyla güçlü ve farklı bir alternatif olarak konumlanıyor.
Araçta kompakt boyutlar ve azaltılmış bir ağırlık sunulurken, özellikle geniş iç oturma alanı ve bagajı hedef müşteri kitlesinin beklentilerini karşılamayı hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.