Cumartesi 19.10.2013 00:00

Segmentinde ilk sırada

Nisan ayından eylül sonuna kadar 4 bin 409 adet satılan Dacia Lodgy, segmentinde ilk sıraya yerleşti.

Dacia Lodgy, satışa sunulduğu nisan ayından eylül sonuna kadar 4 bin 409 adet satış ve elde ettiği yüzde 42,2 payla segmentinde birinci sıraya yerleşti.
Dacia açıklamasına göre, 5 ve 7 kişilik versiyonları bulunan Lodgy, Türkiye'de geniş ailelerin tercihi olurken, lansmanından bu yana gerçekleştirdiği satış rakamıyla M1- tek hacimli araçlar segmentinde birinci sırada yer aldı.
Dacia Lodgy, binek statüsüyle de ticari araçlara önemli bir alternatif olurken, geniş bagaj hacmi ve araç içi genişliği, yük ve eşyayı taşıyabilmesi,
İstanbul Boğaziçi Köprüsü'nden geçebilmesi, her yıl muayene, K ve SRC belgesi gerektirmemesi aracı hem özel hem profesyonel kullanım için ideal hale getiriyor. Ticari araçlar her yıl muayeneye girerken Lodgy binek statüsüyle ilk olarak üçüncü yılda, sonraki dönemlerde ise her iki yılda bir muayeneye giriyor.
5 kişilik versiyonda arka koltuklar katlanmış halde 2.617 litre bagaj hacmi ve araç iç genişliği bulunurken, 7 kişilik versiyonunda arkada yer alan gerçek iki koltukla iki kişi rahatça seyahat edebiliyor.
Binek ve hafif ticari pazardan aldığı yüzde 4,4 payla Türkiye Mpazarında hızla yükselen Dacia, Lodgy ve Dokker modelleriyle ürün gamını zenginleştirerek geçen ay sonu itibarıyla toplam pazarda markalar sıralamasında 7. sırada yer aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.