Giriş Tarihi: 23.10.2013 09:25

Peugeot İzmir'de görücüye çıktı

Peugeot, İzmir Autoshow 2013'te modellerini sergiledi.

Peugeot, İzmir Autoshow 2013 otomobil fuarına katıldı.
Peugeot Türkiye açıklamasına göre, Türkiye'nin en önemli otomobil fuarlarından biri olan İzmir Autoshow 2013, iki yıllık aranın ardından 22-27 Ekim tarihleri arasında yeniden otomobilseverlere kapılarını açtı. Fuarda, Peugeot ''Şehre bir daha bak'' sloganıyla kullanıcılara şehirli kompakt Crossover deneyimi sunan 2008 modelini ziyaretçilerle buluşturdu.
2008'in yanı sıra Peugeot, ürün gamında yükseliş ve otomobil keyfini garanti etme politikasını temsil eden tüm modelleriyle İzmir Autoshow 2013'te yerini alıyor. RCZ Evolution, 208, 208 GTi, 3008, 508, 5008, 301 binek modellerinin yanı sıra hafif ticarı sınıfının öne çıkan modeli Partner Tepee ve Bipper Comfort Plus ile birlikte Peugeot standında 12 model sergileniyor.
İzmir Autoshow 2013'te sergilenen Peugeot 2008 modeli, B segmentinde yepyeni bir otomobil arzı yaratıyor. 2013 yılının Ağustos ayında Türkiye pazarında satışa sunulan yeni model, 208 ile başarılı şekilde başlatılan ürün atağı dinamiği içinde yer alıyor. Yeni Peugeot 2008, 1.2L VTi 82hp, 1.6L HDi 92hp ve 1.6L VTi 120hp olmak üzere 3 motor seçeneği, manuel ve otomatik versiyonları ile Türk tüketicisinin beğenisine sunuldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.