Salı 18.02.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 18.02.2014 16:28

Yeni Nissan Qashqai Türkiye'de

Nissan Qashqai’nin yeni nesli, Türkiye’de satışa sunuldu. İşte özellikleri...

2007 yılından bugüne kadar dünya çapında 2 milyonun üzerinde satış gerçekleştiren Qashqai, Türkiye'de ise 45 binin üzerinde tüketicinin tercihi oldu. Yeni nesil Qashqai ile ilk jenerasyonun başarısını daha da yukarı çıkarmayı hedefleyen Nissan, Avrupa'dan sonra Türkiye'de de yeni Qashqai'yi satışa sundu.
Premium teknoloji, ikinci nesil crossover dizaynı ve gelişmiş dinamikler, yeni Nissan Qashqai'nin omurgasını oluşturuyor. Nissan crossover ailesinin DNA'sını taşıyan yeni Qashqai, mevcut modele göre 20 mm daha geniş, 47 mm daha uzun ve 15 mm daha alçak olarak tasarlandı. Yüksekliği 15 mm azalmasına rağmen, ön ve arka baş mesafesi 10 mm artırılarak hakim sürüş pozisyonu korundu.
İkonik V-motion ızgaranın gelecekteki tüm modellerde görülecek geliştirilmiş şekli, kaputun üzerinden omuza kadar uzanarak daha sportif bir görünüme katkıda bulunuyor. Gösterişli ön tampon ve tekerleklere doğru uzanan çamurluklarla Qashqai daha güvenli bir görünüm sergiliyor; bazı modellerde sunulan 19 inç jantlarla yolda daha da güçlü bir duruş elde ediliyor. Bumerang LED farlar ve arkadaki stoplar, Qashqai'nin tasarımına hem gündüz hem de gece farklı bir görsellik katıyor.
Seride biri benzinli, ikisi dizel olmak üzere üç motorun yanı sıra iki veya dört çeker seçeneği yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.