Pazartesi 17.03.2014 00:00

Yeni Peugeot 3008 Türkiye'de

Peugeot 3008 tüm dünyada 500 bin adetin üzerinde toplam satış ile hedeflerini yüzde 50 aştı ve başarıyı yakaladı. Bu ‘Crossover’ model, hatchback, SUV ve MPV’lerin en iyi özelliklerini bir araya getirerek tüm bu segmentlerin de ötesine geçti.

Modernliği, Peugeot tasarım gücüyle SUV'ların üstünlüklerini birleştirme kapasitesinde, sürüş keyfi ile işlevselliği bir araya getirme yeteneğinde yatıyor. Çok yönlü ve çok amaçlı olan bu model tüm bu özelliklerini farklı kullanım şartlarında ortaya koyuyor. Kokpit tasarımı ve teknolojik donanımları, sınıfının en üst düzeyindeki dinamik özellikleri ve sunduğu benzersiz sürüş deneyimi ile sürücüsüne keyif ve veriyor.
Tüm güçlü noktalarını koruyarak yenilenen 3008, yeni farlarıyla simgelenen çağdaş tasarımını zarafetle taşıyor. LED ön ve arka farlar bu modelin ilk bakışta ayırt edilmesine olanak veriyor. Yeni teknolojik donanımlar aracın dinamizmini ve kullanım rahatlığını attırıyor. Göz hizasındaki gösterge panelinde farklı işlevler farklı renklerle gösterilerek bilgilerin anında okunmasını sağlıyor. Geri görüş kamerası aracın arkasındaki alanı ekranda görüntüleyerek manevraları kolaylaştırıyor.
Yeni Peugeot 3008, Mart ayından itibaren 1,6 e-HDi 115 hp (ETG6) motor seçeneği ile Türkiye pazarına sunuldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.