Giriş Tarihi: 18.3.2014

50 bin araca koşuyor

Intercity, 2014'te araç parkını 35 binden 50 bin adede, cirosunu ise 250 milyon eurodan 400 milyon euroya çıkarmayı hedefliyor

Türkiye'nin en büyük operasyonel filo kiralama şirketi olan Intercity, 2014'te hedef büyüttü. Intercity, otomotivdeki olumsuzluklara rağmen 2014 yılında araç parkını 50 bin adede, cirosunu ise 400 milyon euroya çıkartmayı hedefliyor. 35 bin araç, yüzde 25'lik pazar payı ve 250 milyon euroyu aşan ciroya sahip Intercity, 750 milyon euroyu aşan aktif büyüklüğü ve 400'e yakın çalışanıyla Türkiye'nin en büyük operasyonel filo kiralama şirketi konumunda. Mayıstan bu yana Türkiye'de döviz kurunda büyük değişikliklerin yaşanmasının açık pozisyonu olan şirketler için iyi sonuçlar doğurmadığını söyleyen Intercity Yönetim kurulu Başkanı Vural Ak, "Şirketimiz yönetimi öngörülü davranarak aldığı erken önlemlerle risk yönetiminde başarı sağladı. Ekonomik zorlukların olduğu ve sektördeki rekabet ortamının arttığı bir ortamda Intercity yukarıda belirttiğimiz finansal verilere ulaşmayı başardı ve 2013 yılını, geçen sene koyduğu hedefleri aşarak kapattı" şeklinde konuştu.

İSTANBULPARK' A YATIRIM

Otomotivdeki daralmanın Intercity'i etkileyeceğini düşünmediğini anlatan Ak, şöyle devam etti: "Intercity'nin 2014 hedefleri arasında sahibi olduğu İstanbul Park'ı bir otomotiv, ticaret, eğitim ve eğlence merkezi haline getirmektir. İstanbul Park'ta, Türkiye'nin en büyük yarış pistinin, oto pazarının, 2'inci el araç satış merkezinin, off road parkurunun, sürüş okulunun açılışları yapılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.