Cuma 04.04.2014 00:00
Son Güncelleme: Cuma 04.04.2014 12:35

Nissan hedeflerini aştı

Nissan, 2014 yılının ilk çeyreğinde geçen yıla oranla yüzde 47 büyüyerek yüzde 4,1’lik pazar payı elde etti.

Nissan, 2014 yılı için öngördüğü pazar payı ve satış adedi hedefinde emin adımlarla ilerliyor. Mart ayı sonu itibariyle, yılın ilk çeyreğinde toplam otomotiv pazarı, bir önceki yıla göre yüzde 24,46 daralırken Nissan yüzde 4,1 pazar payı elde ederek geçen yıla oranla yüzde 47 büyüme gösterdi.
Mart ayında ise performans ve tasarrufun ön plana çıktığı yeni Qashqai modelinin gördüğü yoğun talep ile gerçekleşen 2 bin 375 adetlik satış ile yüzde 5'lik tarihi bir pazar payına sahip oldu.
2014 Şubat ayının sonunda satışa sunulan yeni Qashqai Nissan'ın ilk çeyrekte aldığı başarıya önemli bir katkı sağladı. Mart ayında 47 bin 581 adetlik satış rakamına ulaşan Türkiye otomobil ve hafif ticari otomobil pazarında 2 bin 375 adetlik satış gerçekleştiren Nissan, en çok satış gerçekleştiren 7'nci marka oldu.
Bahar aylarında Nissan fırsatları devam ediyor
Öte yandan Nissan, Nisan ayı boyunca Micra, Note ve Juke modellerini kapsayan kampanyası ile baharın gelişini kutluyor. Nissan Micra, Note ve Juke modellerine sahip olmak isteyenlere 14 ay boyunca % 0 faiz ile 14 bin TL kredi imkanı sağlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.