Salı 15.04.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 15.04.2014 09:44

Yeni Mercedes, Türkiye'de

Mercedes-Benz merakla beklenen iki yeni modelini satışa sunuyor.

Mercedes-Benz Türk, 2014 satışlarına büyük katkı sağlayacak yepyeni iki modelini Nisan ayında Türkiye pazarına sunuyor. Türkiye'de ve dünyada oldukça yüksek satış miktarları yakalayan C-Serisi, tüm dünyada bugüne kadar 2,4 milyon adedin üzerinde alıcı bulan Alman üreticinin en yüksek satış hacmine ulaşan modeli olarak dikkat çekerken, markanın SUV portföyünün son halkası olan yeni GLA kendi segmentinde standartları yeniden belirlemeyi hedefliyor.
Mercedes-Benz Türk Otomobil Pazarlama ve Satış Müdürü Şükrü Bekdikhan; markanın yeni iki modeli için; "C-Serisi, piyasaya sunulduğu günden bu yana büyük beğeni ve yoğun talep topladı. Bu modelimizin yeni versiyonuyla, aracımızı kendi segmentinde daha da iddialı hale getiriyoruz. Ayrıca tüm dünyada ilk kez bu yıl pazara sunulan yepyeni kompakt SUV modelimiz GLA da standartları yeniden belirlemeye hazır. Bu iki yeni modelimizin pazara sunulmasıyla birlikte her segmentte müşterilerimizin talep ve beklentilerini daha fazla karşılar pozisyona geleceğiz." şeklinde konuştu.
Mercedes-Benz Türkiye'ye ilk etapta her iki otomobilin 156 bg güç üreten 1.6 litrelik motora sahip olan C180 ve GLA200 versiyonlarını getirecek.
Ajans Otomobil

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.