Perşembe 24.04.2014

Karsan'dan yeni model sürprizi

Otomotiv sanayiinin köklü firmalarından Karsan, 24-27 Nisan tarihlerinde CNR Expo Center'de düzenlenecek Busworld İstanbul Fuarı'na çıkarma yapacak. Karsan, kendi markasıyla ürettiği yeni jenerasyon toplu taşımacılık ailesinin üyeleri Jest ve yılın ikinci çeyreğinde piyasaya sunmayı hedeflediğ CXL ve MPXL'i fuarda sergileyecek. Bir numaralı holde 950 metrekarelik bir standla Busworld İstanbul'a katılacak olan Karsan, CXL ve MPXL kod adlı yeni ürünlerinin ticari isimlerini de ilk kez bu fuarda açıklayacak. Engelsiz erişim özelliğine sahip, alçak tabanlı CXL, bağımsız ön süspansiyon sistemi, 60 kişiye varan yolcu kapasitesi gibi özelliklere sahip. Euro V-EEV Dizel olarak lansmanı yapılacak olan CXL'nin yılın son çeyreğinde Euro VI Dizel ve sonrasında da CNG versiyonunun lansmanı planlanıyor. Turizm ve servis taşımacılığı alanlarına yönelik olarak geliştirilen MPXL, 8.1 metre uzunluğunda ve esnek koltuk yerleşimi ile maksimum 31 yolcu kapasitesi sunabilmekte. Sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip olan MPXL, arkada yer alan motor yerleşimi ve ön bağımsız süspansiyon sistemi sayesinde yüksek yolcu konforu vaad ediyor. Karsan markalı ürünlerin yanı sıra; Bursa Hasanağa fabrikasında üretilen BredaMenarinibus marka otobüsler de ziyaretçilerin beğenisine sunulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.