Perşembe 24.04.2014

Temsa ABD ve Almanya'da hedef büyüttü

Amerika pazarında 4 yılda 3 ürünle 300 araçlık kapasiteye ulaşan Temsa, bu pazarın ihtiyaçlarına yönelik ürün gelişimlerini sürdürmeye devam ediyor. TS35, TS30 ve bu yılın başında Amerika pazarına sunulan TS45 büyük bir beğeni topluyor. "Almanya'da olursan, her yerde olursun" anlayışı ile hareket eden Temsa, 750 araca ulaştığı Almanya pazarında 2014 Ocak ayı itibariyle yeni yapılanmaya gitti. Temsa Global Genel Müdürü Dinçer Çelik, ABD pazarındaki başarılarının en büyük etkenin ürünleri müşterilerle birlikte geliştirmek olduğunu söyledi. ABD pazarında dikkatli ve sağlam adımlarla ilerlediklerini belirten Çelik, Almanya'da başlatılan yeniden yapılanma süreci ile bu pazarda çok daha büyük bir oyuncu olmayı hedeflediklerini ifade etti. Almanya'da 750 Temsa marka otobüsün hizmet verdiğini ifade eden Dinçer Çelik, Almanya pazarına yönelik yeni yapılanma sürecine girdiklerini vurguladı: "2014 Ocak itibariyle Almanya'da yeni yapılanmaya gittik. Bu yapılanmadaki amacımız, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çekmek. Yılın ikinci yarısından itibaren Euro 6 normuna sahip LD, Safir ve Yeni Avenue araçlarımızı pazara sunacağız. Bu araçlarla pazarda yeni müşterilere ulaşacağımızı ve araç kapasitemizi büyüteceğimize inanıyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.