Pazar 22.06.2014 00:00
Son Güncelleme: Pazar 22.06.2014 13:53

Otomobilde haziran kampanyaları

Otomotiv firmaları, yaza girerken satışlarını artırmak ve pazar paylarını genişletmek için rekabeti kızıştırdı.

Döviz kurları, kredi faizleri ve ÖTV artışı nedeniyle yılın ilk 5 ayında toplam pazarın dörtte birini (yüzde 25) kaybeden otomotiv firmaları, yaza girerken satışlarını artırmak ve pazar paylarını genişletmek için alternatif ödeme seçenekleri sunuyor.
Firmalar, haziran kampanyalarında "Şimdi al 2015'te öde", "Takas fırsatı ve 2 bin liraya kadar takas indirimi", "2 bin 500 liraya kadar nakit alım indirimi", "2 yıla kadar sıfır faiz", "48 aya kadar vade" ve "kur sabitleme" gibi fırsatlar sunuyor.
AA muhabirinin Türk otomobil pazarında faaliyet gösteren bazı yerli ve yabancı firmaların kampanyalarından derlediği bilgilere göre, döviz kurlarındaki artış ve yeni ÖTV oranlarının fiyatlara yansıtılmasının ardından iç pazarda zorlanan otomotiv firmaları, kredi faizlerinin de yükselmesiyle temkinli davranan tüketicileri cesaretlendirmek için kampanyalara sarıldı.
Haziran ayında ödeme seçenekleri ve avantajlarını daha da çeşitlendirdikleri gözlenen firmalar, "Şimdi al 2015'te öde", "Takas fırsatı ve 2 bin liraya kadar takas indirimi", "2 bin 500 liraya kadar nakit alım indirimi", "2 yıla kadar sıfır faiz", "48 aya kadar vade" ve "kur sabitleme" gibi fırsatlar sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.