Pazartesi 30.06.2014

Opel hedef büyüttü

Alman otomotiv devi Opel, Türkiye ve Rusya'nın da dahil olduğu Avrupa'da pazar payını yüzde 5.8'den yüzde 8'e çıkarmayı hedefliyor

Avrupa pazarındaki yükseliş trendi, otomotiv firmalarının kısa ve orta vadeli hedeflerini revize etmesini sağladı. Avrupa'nın krizden çıkmasıyla yüzü gülen ve satışlarını artıran markalardan Opel de, hedeflerini revize etti. Opel'in yılın ilk 5 ayındaki satışı 500 bin adede çıktı. Sadece mayısta 100 bin adet satış gerçekleştirdi. Pazar payı yüzde 5.8'e yükseldi. Opel'in tasarım merkezinin 50'nci yılı için düzenlenen törende konuşan Opel CEO'su Dr. Karl-Thomas Neumann, DRIVE!2022 stratejisinin 5 maddesini güncellediklerini söyledi. Buna göre, Opel, Türkiye ve Rusya'nın da dahil olduğu Avrupa'da pazar payını yüzde 5.8'den yüzde 8'e çıkarmayı hedefliyor. 2022'de ana pazarı Almanya'daki payını yüzde 7.2'den 10'a çıkarmayı planlayan marka, 2018'e kadar 27 yeni model ve 17 motoru pazara sunacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.