Pazar 14.09.2014 00:00

Skoda Fabia daha sportif

Tamamen yenilenen Skoda Fabia daha geniş, kullanışlı ve çevreci özellikleriyle Paris Motor Show’da ilk kez tanıtılacak.

1999 yılında piyasaya çıktığı ilk günden bugüne kadar dünya çapında yaklaşık 3,5 milyon adet satılan Skoda Fabia'nın üçüncü neslinin, yenilikçi teknolojileri, sportif tasarımı ve pratik fikirleriyle Paris Motor Show'un en ilgi çekici otomobillerinden biri olması bekleniyor.
Yeni Fabia sportif tasarımı, konforu, multimedya teknolojileri ve daha düşük tüketim oranlarıyla yollarda olacak. Yeni Fabia'da ilk kez bir Skoda modelinde kullanılan MirrorLink™ teknolojisi de kolayca akıllı telefonlar ile eşleştirilebilecek ve telefonunuzdaki uygulamalar, aracın bilgi ekranına yansıtılabilecek. Bir diğer kullanışlı fonksiyon olan SmartGate ise, otomobilin yakıt tüketimi, ortalama hız, gibi değerleri akıllı telefonda saklamaya imkan tanıyacak. Buradaki bilgiler Yeni Skoda Fabia'daki WiFi teknolojisi kullanılarak aktarılacak.
Bir önceki neslinden 90 mm daha geniş, 30 mm daha alçak olan Yeni Skoda Fabia'nın ağırlığı da ortalama 65 kg azaltıldı. Yeni Skoda Fabia'nın, 1.0 MPI üç silindirli versiyonu 980 kg ağırlığında.
330 lt'lik bagaj kapasitesiyle sınıfının en büyük bagaj hacmine sahip olan Skoda Fabia, şimdi bir önceki modelden 15 lt daha fazlasını sunuyor. Fabia, arka koltukların katlanmasıyla 1,150 litrelik hacime ulaşıyor.
Fabia, bir önceki nesline göre yüzde 17 daha az yakıt tüketimi gerçekleştirerek tüm zamanların en çevreci ve en verimli Fabia modeli olarak dikkat çekiyor. Tamamen yenilenen motor gamı, EU6 emisyon standartlarına sahip. Yeni Skoda Fabia GreenLine versiyonlarıyla birlikte dört benzinli ve üç dizel motor seçeneğiyle sunulacak Yeni Skoda Fabia'da hem manuel hem de DSG çift kavramalı otomatik vites seçenekleri tercih edilebilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.