Cuma 03.10.2014

Avrupa'ya 'bayram' yok

Avrupalılar'a bu yıl da 'bayram' yok. Otomotiv satışları yılın ilk 8 ayında artmasına rağmen rakamların beklentilerin gerisinde kalması hayal kırıklığı yarattı. Kriz öncesindeki eski parlak günlerini arayan otomotivciler, Paris Otomobil Fuarı'na bu ruh haliyle katıldı. Özellikle Rusya-Ukrayna gerginliği nedeniyle yaşanan olumsuz gelişmeler, kriz öncesi rakamları yakalamanın daha uzun yıllar alacağını gösterdi. Fuarın, otomotiv pazarına ilaç olmayacağı anlaşıldı. Tahminlere göre, 2020'de bile pazar 2008 yılı seviyesinin bir milyon altında kalacak. 2008'de yaklaşık 13 milyon adet araç satışı gerçekleşmişti. Yaklaşık 200 yeni model ve 100'den fazla dünya tanıtımının yapıldığı Paris Otomobil Fuarı, 19 Ekim tarihine kadar ziyaret edilebilecek. 2012'de düzenlenen fuarı 1.2 milyon otomobil sever izlemişti.
KİA SORENTO'DA DİZEL MOTOR DOPİNGİ
Kia , 2014 Paris Otomobil Fuarı'nda yeni Sorento ile makyajlı Rio ve Venga modellerini tanıttı. 2.0 dizel motorun da sunulacağı araç, Avrupa'da 2015'in ilk yarısında satışa sunulacak.
OPEL CORSA'DAN DÜNYA LANSMANI
Paris 'te beşinci nesil Opel Corsa ilk kez sergilendi. Yeni Corsa, direkt benzin püskürtmeli tamamı alüminyum Ecotec motor, yeni altı ileri manuel şanzıman seçeneği, 115 beygir güç ve 170 Nm tork üreten versiyonuyla 2015'in ilk aylarında Türkiye pazarında sunulacak.

SKODA FABİA 980 KİLOGRAM

Fuarda tamamen yenilenen Skoda Fabia da tanıtıldı. Bir önceki neslinden 90 mm daha geniş, 30 mm daha alçak olan aracın ağırlığı da ortalama 65 kg azaltıldı. Yeni Skoda Fabia'nın, 1.0 MPI üç silindirli versiyonu sadece 980 kilogram ağırlığında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.