Salı 21.10.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 21.10.2014 17:19

Bir başarı hikayesi

Fransız otomobil devi Renault ile ortaklığından sonra satış rakamlarını ciddi bir şekilde arttıran Dacia, 2004 yılında Renault ortaklığının ilk ürünü olan Logan modeli ile başladığı macerada 3 milyonuncu otomobilini de satmış oldu.

Romanyalı otomobil üreticisi Dacia, 2004 yılından beri tam bir başarı hikayesi yaşıyor. Ülkemizde de ciddi satış rakamları yakalayan Dacia, Renault ile ortaklığının meyvelerini fazlasıyla toplamışa benziyor. Ekonomik modelleri ile özellikle orta direk diye tanımlanan kesimin yoğun ilgisini çeken Dacia, ulaşılabilir otomobil denildiğinde akla gelen ilk markalardan biri oldu. Rakipleri olarak bahsedebileceğimiz diğer ucuz Çinli markalara nazaran Renault'un da katkısıyla daha kaliteli ve uzun ömürlü modeller üreten Dacia, güvenilirliğini de arttırmış oldu.

Paris Otomobil Fuarı'nda müşterisine teslim edilen 3 milyonuncu Dacia'nın modeli ise özelikle İngiltere'de çok tutulan Sandero Stepway. Özel olarak düzenlenen teslim töreninde konuşan Renault Global Satış Müdürü Nicolas Wertans, 10 yıldan bugüne Dacia'nın çok büyük bir başarı kaydettiğini ve bu başarının Renault'un global gücüne çok önemli katkıda bulunduğunu belirtti.

Ülkemizde 3'ü binek, 3'ü de ticari olmak üzere 6 adet model sunan Dacia'nın en ucuz modeli ise 34.550 TL'lik fiyatıyla 1.2 litrelik benzinli motora sahip Sandero…

Yazı:Özerk Ihlamur

Daha fazla otomobil haberi için www.otohaber.com.tr

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.