Çarşamba 10.12.2014 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 10.12.2014 10:48

SsangYong'un yeni silahı

İstanbul’da gerçekleştirelecek Autoshow’da SsangYong, Tivoli’yi Türkiye’de ilk kez görücüye çıkaracak.

Güney Kore'li otomotiv devi SsangYong'un B segmentinde konumlandırdığı kompakt SUV Modeli Tivoli, XIV Air ve XIV Adventure isimli konsepti ile ekim ayındaki Paris Motor Show'da tanıtılmıştı. Sportif görünümlü Crossover, Euro 6 uyumlu, benzinli ve dizel motor seçenekleri ile satışa sunulacak.SsangYong yaptığı açıklamada Tivoli için tasarlanacak olan iç mekanın oldukça teknolojik olacağını, sürücü ve yolculara IT teknolojileri ile üst düzey kolaylıklar sağlayacağını bildirmiştir.Yakıt ekonomisini ön planda tutan SsangYong, stop/start sistemi ve 2 veya 4 tekerden çekiş kombinasyonlarını kullanıyor. SsangYong, Tivoli'de ESP( elektronik denge programı) ile savrulmaları önlemeyi, 7 hava yastığı ve ani fren uyarı sistemi ile de aracın güvenlik unsurlarını tamamlıyor. Stop/start teknolojisi ile 2 tekerlekten çekiş modunda; Dizel manuel vites versiyonu için 110-120 mg/km Co2 salınımı mevcutken, benzinli versiyonunda 140-150mg/km Co2 salınımı mevcut olacaktır.Tivoli 2015 yılında öncelikle anavatanı Güney Kore'de, 2015 yılı ortalarında ise tüm dünyada satışa sunulacak. Mayıs 2015 itibariyle Uluslararası İstanbul Autoshow fuarında yerli tüketicilerin beğenisine sunulacak olan araç, markanın en önemli modellerinden olacak gibi görünüyor.

Daha fazla otomobil haberi için www.otohaber.com.tr

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.