Pazartesi 02.02.2015

Tarihinin en genç modelleriyle atağa geçti

Peugeot, 2014'ü yüzde 3.14 pazar payı, toplam 24 bin 122 adet satışla kapattı. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti, Peugeot'nun tarihinin en genç ürün gamıyla 2015'te atağa geçeceğini anlattı. Toplam pazarın 2015'te 800 bin adet seviyesinde olacağını öngördüklerini söyleyen Bergeretti, "Peugeot, 32 bin araç satışı gerçekleştirerek yüzde 4 pazar payı elde etmeyi hedefliyor" dedi. Yılın ikinci çeyreğinde 308'den başlayarak yepyeni teknolojiye sahip Blue HDi dizel motor seçeneğini satışa sunacaklarını söyleyen Bergeretti, ayrıca EAT6-Efficient Automatic Transmission vitesi, Peugeot ürün gamında yaygınlaştırılacaklarını anlattı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.