Pazartesi 02.02.2015
Tarihinin en genç modelleriyle atağa geçti
Peugeot, 2014'ü yüzde 3.14 pazar payı, toplam 24 bin 122 adet satışla kapattı. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti, Peugeot'nun tarihinin en genç ürün gamıyla 2015'te atağa geçeceğini anlattı. Toplam pazarın 2015'te 800 bin adet seviyesinde olacağını öngördüklerini söyleyen Bergeretti, "Peugeot, 32 bin araç satışı gerçekleştirerek yüzde 4 pazar payı elde etmeyi hedefliyor" dedi. Yılın ikinci çeyreğinde 308'den başlayarak yepyeni teknolojiye sahip Blue HDi dizel motor seçeneğini satışa sunacaklarını söyleyen Bergeretti, ayrıca EAT6-Efficient Automatic Transmission vitesi, Peugeot ürün gamında yaygınlaştırılacaklarını anlattı.