Salı 24.02.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 24.02.2015 13:57

Euro düşüşü ocakta BMW'ye yaradı

Ocak 2015'te kurda yaşanan düşüş BMW satışlarını katladı. Şubatta kurun artışına rağmen Kosifler Oto'da yükselme sürüyor.

Otomotiv sektörü ocak ayına iyi bir başlangıç yaptı. Geçen yıl binek araç toplam pazarı ocak ayında yüzde 5,68 küçülürken 2015 yılının ilk ayında yüzde 0,53 büyüme kaydetti. Otomotiv pazarının toplamında küçük bir büyüme yaşanırken, BMW yeni yılın ilk ayında satışlarını yüzde 265 arttırdı. Türkiye genelinde 2014 Ocak ayında 334 BMW satılırken bu yıl 1219 adet BMW satışı gerçekleştirildi.
ÖTV sürprizi yaşanmasın
Kosifler Oto, geçen yıl Ocak ayında 67 adet BMW satışı gerçekleştirirken bu yıl satışlarını yüzde 255 artırarak 4 showroomu ile 237 BMW satışı gerçekleştirdi. 2015 Ocak ayı BMW satışları ile premium segment olan ya da olmayan pek çok markayı geride bırakan Kosifler Oto'nun Yönetim Kurulu Üyesi Hilal Kosif, satışlardaki artışın nedenleri ile ilgili " Euro kurunun 2,61 seviyelerine düşmesi satışların artışını tetikleyen en önemli unsur oldu. Kosifler Oto olarak müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımız, profesyonel satış ekiplerimiz, müşterilerimizin araçlarını istedikleri yerde test edebiliyor olmaları ve Premium Finans ile sağladığımız rekabetçi oranlarda kredi desteğinin yanında esnek ödeme planları, bizim satışlarımızın ayrıca artmasına büyük katkı sağladı. ÖTV'de geçen yıl bir artış olmaması diğer bir etken olarak hem bizim hem de sektördeki herkesin yüzünü güldürdü. Yıl içerisinde büyük bir ÖTV sürprizi yaşamazsak ve ekonomik istikrar devam ederse, 2015 yılında geçen yılın satış rakamlarının üzerine çıkılmasına yönelik umutlarımız daha da güçlenecek" şeklinde konuştu.
Şubatta Kosifler 'de büyüme devam

Kurun yükselmesi ve mevsimsel nedenlerden dolayı piyasanın şubat ayında durgun seyrettiğini de belirten Hilal Kosif, "Buna rağmen Kosifler Oto olarak BMW satışlarımızda, hem ocak ayında aldığımız siparişlerin etkisi hem de haftalık sabit kur uygulaması ile satış adetlerimizi ocak ayına oranla %25-%30 civarında arttırdık" dedi..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.