Salı 02.06.2015 00:00

Renault, Kadjar'la liderliğe oynuyor

Türkiye'nin en hızlı büyüyen sınıfı olan crossover'da rekabet yaz aylarında daha da kızışacak.

Renault, C crossover segmentindeki ilk modeli Kadjar'ı 26 Haziran'da pazara sunmaya hazırlanıyor. Türkiye'de ilk kez İstanbul Autoshow 2015 Fuarı'nda sergilenen Kadjar, 69 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla showroom'lardaki yerini alacak.
Renault, yeni modeliyle 45 bin adetten fazla satılan C crossover sınıfında liderliğe ulaşmayı hedefliyor. Renault, Kadjar'dan yılda 10-11 bin adetlik satış gerçekleştirmeyi planlıyor. Marka, 2015'te crossover rüzgarını arkasına alarak binek otomobildeki liderliğini de 17'nci yılına taşımayı istiyor.
Nissan ile ortak geliştirilen araç, Renault'nun yeni tasarım imzasının ve yeni marka kimliğinin DNA'sını yansıtıyor. İç mekenda fonksiyonelliğin ön planda tutulduğu Kadjar'da kişiselleştirilebilen ve internete bağlantı imkanı veren 'Renault R-Link 2' multimedya sistemi, tabletler gibi kolayca kullanılabiliyor.
DİZEL-OTOMATİK SEÇENEK

Kadjar'da kendi kendine park etmeye yarayan 'Eller Serbest Park Sistemi', öndeki araca çarpma riskinde frenleri otomatik devreye sokan 'Aktif Acil Fren Destek Sistemi', park manevralarında sürücüyü uyaran '360 derece park desteği', 'Şerit Takip Sistemi' gibi donanımlar bulunuyor.
4x2 ve 4x4 versiyonlarıyla satışa sunulacak crossover'da 1.5 litre hacimli 110 ile 130 beygir güç üreten iki dizel ve 130 beygirlik 1.2 TCe benzinli motor yer alacak. 110 beygirlik dizel ve benzinli motorlarda EDC çift kavramalı otomatik vites seçeneği 2016'da gelecek. Kadjar, ülkemizde 'Touch' ve 'Icon' donanım paketleriyle satılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.