Renault, Kadjar'la liderliğe oynuyor
Türkiye'nin en hızlı büyüyen sınıfı olan crossover'da rekabet yaz aylarında daha da kızışacak.
Renault, yeni modeliyle 45 bin adetten fazla satılan C crossover sınıfında liderliğe ulaşmayı hedefliyor. Renault, Kadjar'dan yılda 10-11 bin adetlik satış gerçekleştirmeyi planlıyor. Marka, 2015'te crossover rüzgarını arkasına alarak binek otomobildeki liderliğini de 17'nci yılına taşımayı istiyor.
Nissan ile ortak geliştirilen araç, Renault'nun yeni tasarım imzasının ve yeni marka kimliğinin DNA'sını yansıtıyor. İç mekenda fonksiyonelliğin ön planda tutulduğu Kadjar'da kişiselleştirilebilen ve internete bağlantı imkanı veren 'Renault R-Link 2' multimedya sistemi, tabletler gibi kolayca kullanılabiliyor.
DİZEL-OTOMATİK SEÇENEK
Kadjar'da kendi kendine park etmeye yarayan 'Eller Serbest Park Sistemi', öndeki araca çarpma riskinde frenleri otomatik devreye sokan 'Aktif Acil Fren Destek Sistemi', park manevralarında sürücüyü uyaran '360 derece park desteği', 'Şerit Takip Sistemi' gibi donanımlar bulunuyor.
4x2 ve 4x4 versiyonlarıyla satışa sunulacak crossover'da 1.5 litre hacimli 110 ile 130 beygir güç üreten iki dizel ve 130 beygirlik 1.2 TCe benzinli motor yer alacak. 110 beygirlik dizel ve benzinli motorlarda EDC çift kavramalı otomatik vites seçeneği 2016'da gelecek. Kadjar, ülkemizde 'Touch' ve 'Icon' donanım paketleriyle satılacak.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı