Salı 16.06.2015 00:00

Fiat 500 Vintage'57 Türkiye'de

Fiat 500 Vintage'57, haziran ayı itibariyle Türkiye pazarında satışa sunuldu.

Fiat'tan yapılan açıklamaya göre, 1957 yılında yollara çıkan ve tüm dünyada 4,5 milyon adetlik satış gerçekleştirerek otomotiv tarihinin kült modelleri arasına giren ilk nesil Fiat 500'ün doğumunu kutlamak için tasarlanan Fiat 500 Vintage'57'nin Türkiye'deki satışları haziran ayı itibariyle başladı.
FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN

Yeni versiyon, 1957 doğumlu ilk modelin tasarım özelliklerini daha belirgin biçimde taşıyor. 55 bin 900 TL'lik fiyat etiketi ile bayilerdeki yerini alan özel Fiat 500 versiyonu, tüm dünya için sınırlı sayıda üretildi. Türkiye'de sadece 40 adet satılacak olmasıyla koleksiyonluk sayılabilecek Fiat 500 Vintage'57, 1.2 litre 69 HP benzinli motor ve otomatik şanzıman kombinasyonuyla satın alınabiliyor.
Fiat 500 Vintage'57, Vintage tasarımlı 16" alaşımlı jantları, tüm renk seçeneklerinde standart olan beyaz tavan, ayna kapakları ve torpidosunun yanı sıra 1960'lı yıllarda kullanılan Fiat logolarıyla otomobilseverlerin beğenisine sunuluyor.
Otomobilin kabin içinde, İtalya'nın lüks mobilya üreticisi Poltrona Frau tarafından tedarik edilen Pelle Frau marka deri döşeme standart olarak yer alıyor. Otomatik klima, park sensörü, Blue&Me gibi konfor ve teknoloji özellikleriyle birlikte 7 hava yastığının standart olarak sunulduğu Fiat 500 Vintage'57', hardal sarısı, tutku kırmızısı ve gök mavisi renk seçenekleriyle satılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.