SUV satışları 5 yılda 2 kat büyüdü
Son yıllarda Türkiye'de SUV satışları 2 kat büyüdü. SUV araçların pazar payı yüzde 14'e yükseldi. Satılan 100 araçtan 14'ü SUV oldu
Filo payı % 30 indi
HyundaI'nin satışları içinde filo payının yüzde 30'a indiğini söyleyen Göker, "Yüzde 48 olan filo payımızı azalttık. Bu nedenle pazar payımız da yüzde 5.5'a geriledi. Bu bizim tercihimiz. Sadece seçkin filo müşterilerine araç vereceğiz. Böylece filocuların bakım ve onarım için yetkili satıcılarımıza gelmelerini sağlıyoruz" diye konuştu.
Sedan otodan kaçış var
SUV segmentinde 2 farklı müşteri profili olduğunu anlatan Göker, şöyle devam etti: "Biri halihazırda C ve D segmenti sedan kullanıcıları. SUV bir araç satın almak istiyorlar, prestijli ve gösterişli tasarım, yüksek güvenlik ve konfor özellikleri arıyorlar. Şu anda SUV kullananlar ise yeniden bir araç almak istediklerinde daha yeni, daha etkileyici bir tasarım ve halihazırda kullandıkları araçtan daha üstün özellikler arıyorlar."
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı