Son Güncelleme: Pazartesi 21.09.2015 12:00
Mercedes'in gençlik aşısı A Serisi iddialı geliyor
Tanıtıldığı 2012 yılından itibaren Mercedes'in müşteri profilini gençleştiren A Serisi, markanın ortalama kullanıcı yaşını 47'den 34'e indirdi. Makyajlı A Serisi, önümüzdeki ay bayilerdeki yerini alacak.
İlk tanıtıldığı yıl 226 bin adet satılan model, son iki yılda satışlarını katlayarak 463 bin adede yükseltti. Ayrıca markanın ortalama 47 olan müşteri yaşını da 13 kademe birden düşürerek 34'e indirdi. A Serisi kullanıcılarının yüzde 66'sı da ilk kez Mercedes markasıyla tanışanlardan oluşarak önemli bir pazarlama başarısına imza attı.
DAHA İDDİALI
Mercedes, pazara sunuşundan yaklaşık 3 yıl sonra makyajladığı otomobilde dış mekanda yaptığı değişimlerle gençleşme odaklı tasarımın izlerini ön plana çıkartmayı hedefliyor.
PİSTE ÇIKMAYA HAZIR
Yeni A Serisi'nin ürün gamının performans olarak zirvesinde A 45 AMG versiyonu oturuyor. Mercedes'in iki yıl üst üste yılın motor ödülünü alan otomobil, iki litre hacimde, ürettiği 381 beygir güç ve 475 Nm tork ile bu sınıfta rekoru elinde bulunduruyor. 7 ileri DCT otomatik şanzımanla sunulan otomobil, gücü ve donanımıyla yarış pistlerine çıkmaya hazır şekilde satılıyor.
EKİM AYINDA SATIŞTA
Yeni A Serisi ekim ayı itibarıyla Türkiye'de yollara çıkacak. Fiyatlar henüz netleşmese de büyük değişiklik beklenmiyor. A Serisi, ilk etapta, 1.6 lt 122 ve 156 beygir benzinli ve 1.5 lt 109 beygir dizelle gelecek.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı