Scania, 2015'i değerlendirdi
Scania, 2015 yılında yaklaşık yüzde 8 büyüme gösteren 16 ton ve üzeri ağır ticari araç pazarında, çekici ve kamyon satışlarını bir önceki yıla göre yüzde 63 gibi tüm sektörün üzerinde bir oranda artırarak 3.291 adede yükseltti. Scania 2014 yılını, 2014 adetlik satışla tamamlamıştı.
Eksin, ithal ağır ticari araç pazarında yüzde 32 pazar payı ile en çok tercih edilen marka olarak satılan her 3 araçtan birinin Scania olmasından duydukları memnuniyeti iletti.
"2015 YILINDA ÜRÜN GAMIMIZ GENİŞLEDİ"
Scania Genel Müdürü İlhami Eksin, müşterilerinin tüm taleplerine cevap vermek istediklerini belirterek "Bu hedefimiz doğrultusunda 2015 yılında inşaat serisi araçlarımız ile efsane haline gelen ve kırkayak olarak tabir edilen 8x2 modelimizi satışa sunduk. Her ihtiyaca uygun geniş bir ürün yelpazesine sahip 4X2'den 10X4'e kadar farklı dingil konfigürasyonu seçeneği bulunan araçlarımız, özel sipariş alternatifleriyle de farklı ihtiyaçlara cevap verebiliyor. 2015 yılında 18.826 adetlik satış ile çekici araçların pazar payı yüzde 56 olarak gerçekleşti. Scania olarak çekici pazarında yüzde 14 pazar payı elde ettik" şeklinde konuştu.
2016 yılını da değerlendiren Eksin "2015 yılında Euro 6 normlarına sahip araç satışına başladık. 2016 yılında, iş ortağımız Scania'nın, 2 yıl önce Avrupa pazarlarında yaşanan Euro 6 geçişinin ardından yükselen pazar payı başarısını biz de ülkemizde yakalamak istiyoruz. " dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı