Giriş Tarihi: 30.3.2016 12:35

İşte Lada Vesta'nın Türkiye çıkış tarihi

Rus otomobil dünyasının yeni modeli Lada Vesta, Türkiye çıkış tarihi açıklandı. Duruşu ve özellikleri ile otomobil meraklılarının dikkatini çeken araç merakla bekleniyor.

Vesta modelinin üretim bandına 76 milyon dolar yatırım yapan AvtoVaz, test araçlarını birkaç hafta içerisinde tamamlamış olacak. Eylül ayında tanıtılacak araç 2016 başında Türkiye'de yola çıkabilecek.

Priora'nın yerini alacak olan Vesta test için gönderildiği Almanya'da da ABS ve denge testlerinden de başarıyla geçti. Önce hatchback tipi üretilecek olan arabanın sedan versiyonları daha sonra üretilecek.

Lada'nın bir başka çalışması olan Xray Cross'lar ise 7500 USD den başlayan fiyatlarla piyasaya sunulacak. Nissan, Renault ve AvtoVaz firmalarının deneyimlerini birleştirerek üretecekleri Xray modeli Sandero ve Duster modellerinden izler taşıyacak.

Sürücü koltuğu yükseklik ayarı, tüm camlarda, koltuklarda, direksiyonda ve aynalarda ısıtma sistemi gibi özelliklere sahip olacak arabanın, Lada tarafından üretilen 1.4 litre 100 hp lik benzinli motorla yollara çıkması bekleniyor.

AvtoVAZ Başkanı Bo Andersson test üretimin seri üretim öncesi bir hazırlık olduğunu söyledi. Rusya'nın yeni model araçlarının üretimi ile ilgili takvimin planlandığı şekilde ilerlediğini ifade eden Andersson, "Lada Vesta modellerin üretimi için özel bir alan oluşturduk. Bunun için şirket 5 milyar ruble (76,6 milyon dolar) ek yatırım yaptı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.