Perşembe 23.06.2016

Mercedes-Benz’den iki yeni model

Mercedes-Benz’in SL ve SLC modelleri Türkiye’de satışa sunuldu. Yeni ön tasarımıyla dikkat çeken SL’in satış fiyatı 760 bin 700 TL’den başlıyor. Yeni bir isimle yola çıkan SLC’nin başlangıç fiyatı ise 210 bin 600 TL

Mercedes-Benz, iki yeni modelini haziran itibariyle Türkiye'de satışa sundu. Birinci model teknik açıdan ve görsel olarak yenilenen SL, ikinci model ise tamamen yeni bir tasarım ve yeni bir isimle yola çıkan SLC. Yeni Mercedes-Benz SL özellikle elden geçirilen yeni ön tasarımıyla dikkat çekiyor. Yenilenen motor kaputu, tamponlar ve farlar daha sportif ve dinamik bir görünüm sunuyor. Daha güçlü motorlar, 9G-TRONIC otomatik şanzıman, beş farklı sürüş moduna sahip DYNAMIC SELECT ve viraj eğim özelliğine sahip Active Body Control gibi özelliklerle yeni Mercedes-Benz SL çok daha dinamik bir karakter ortaya koyuyor. SL, 760 bin 700 TL'den başlayan fiyat etiketine sahip. Yeni Mercedes- Benz SLC ise önemli bir mirası üstleniyor. İlk olarak 1996'da satışa sunulan SLK, aradan geçen 20 yıl boyunca 670 bin adetlik bir satış başarısına imza attı. Baştan aşağı yenilenerek yeni bir isimle yollara çıkan kompakt roadster, tasarımı, iç mekânı, zengin donanımı ile dikkat çekiyor. Yeni Mercedes- Benz SLC ailesi, giriş seviyesinde yer alan SLC 180'den başlayarak ailenin en sportif üyesi SLC 43 AMG'ye kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesinden oluşuyor. SLC, 210 bin 600 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.