Pazartesi 29.08.2016

Bursalı Tipo Fiat’ı İtalya’da liderliğe taşıdı

Toplam 1 milyar doları aşan bir yatırımla hayata geçen Fiat Egea ihraç edildiği Avrupa pazarlarında bir numara oldu. Temmuzda İtalya pazarında en çok satış yapan marka olan Fiat, pazara hızlı giriş yapan Egea/Tipo model ailesinin etkisiyle zirveye çıktı. Fiat, önceki yılın temmuz ayına göre satışlarını yüzde 4.3 artırarak yaklaşık 29 bin 300 adetlik satışla İtalya'da pazar lideri oldu. Yılbaşından bugüne kadar İtalya'daki toplam satış adedi ise yüzde 19 artışla 252 bin 400 adete yükselirken, pazar payı da yüzde 21.5'e çıktı. Hatchback model versiyonu yaz aylarında satışa sunulan Fiat Egea/Tipo model ailesi, İtalya'da Temmuz 2016'da kompakt sınıfta en çok tercih edilen model oldu. Rekabetin çok yüksek yaşandığı bu sınıfta yüzde 16.5 pazar payı elde eden Fiat Egea/Tipo model ailesi, uzun aradan sonra Fiat markasına çok önemli bir zafer kazandırdı.
ZİRVEYİ ZORLUYOR
Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç, Egea/Tipo model ailesinin kendilerini gururlandırdığı ifade etti. Egea ailesinin kısa sürede Fiat markasının anavatında da zirveyi zorlar hale geldiğini anlatan Aytaç, şöyle devam etti: "Egea ailesi Türkiye pazarında görmüş olduğu talebin yanında ihraç pazarlarında beğeniyle karşılanıyor. Egea Sedan ve Hatchback modelleri satışa sunulduğu her pazarda beklenenin üzerinde bir talep gördü. Avrupa'daki Sedan satışlarında öngörülerimizin önüne geçtik. Hatchback model versiyonunda ise sürekli artan bir ivmelenme söz konusu."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.